Translate

zaterdag 15 juni 2013

Beetje stilzitten.

Als iemand aan me vraagt: "Hoest nou?" Dan doe ik dat subiet.

Woensdagnacht lag ik wakker van een nare kriebel in m'n keel. En donderdagmorgen bij het opstaan wassie uitgegroeid tot een heuse keelpijn/pijn in m'n borst.

Oh jee, ik word vast gestraft! Heb de laatste tijd waarschijnlijk aan té veel mensen verteld dat ik deze winter eens een keer NIET verkouden ben geweest. Of het kwam door het hardlopen, of door de vitamine-pillen die ik daarbij ben gaan slikken, ik weet het niet. Maar feit blijft dat ik er deze winter mooi onderuit kwam, onder dat gesnotter en gehoest en geproest. Waarna ik altijd nog een week of vijf-zes een prima zeehond neerzet, maar dat terzijde.

Geen virusbezoek, tot nu dan.

Alhoewel, technisch gezien heb ik nog steeds gelijk, omdat het allang geen winter meer is natuurlijk ;)
En geen gesnotter of geproest, alleen gehoest. Dat, en een olifant die op m'n borst lijkt te zitten....
Dus mijn éénjarig hardloopjubileum afgelopen dinsdag moest ik helaas laten lopen.
Er is effe geen lopen bij, met dat hijgerige, beetje ademloze gebeente wat ik nu bewoon. Het beste wat ik kan doen is maar een beetje heeeeeel rustig blijven zitten.
Nou, laat dat nou net zijn waar ik fantastisch goed in ben: in blijven zitten. Komt dat even mooi uit?

Dusseh....ging ik maar lekker scrappen:




Voor The Color Room challenge #152, maakte ik deze pagina. Lekker mixed media met gesso, modelling paste,  aquarelverf en inkt. En verder veel knipwerk. Die veertjes van wasknijpers, met kraaltje eraan, zag ik ergens op internet als sieraad. Dat vond ik dan weer leuk om als embellishment eraan te hangen. Beetje knijpers slopen, kraaltjes eraan prutsen.
Kortom veel zittend werk  ;)



En vanavond ga ik nog maar even door met zitten, samen met Man, Zus en Schoonbroer in een geriefelijke bioscoopstoel. Want we gaan naar deze: 

Hopelijk staat het geluid zo hard, dat ze mijn gehoest niet horen. 


Manlief en ik zijn Trekkies vanaf het begin en hebben alle films tot nu toe in de bioscoop gezien. Ik ben weer erg benieuwd naar deze  :)
Kortom: ik zit mijn tijd wel uit. 



Hoeveel films en layouts zou een luchtweginfectie eigenlijk duren?