Translate

maandag 12 mei 2014

Meivakantie in plaatjes



Ik keek er zo naar uit, maar die twee weken meivakantie zijn om gevlógen!

Alles vertellen wordt een beetje errug lange post, dus laat ik de beelden maar voor zich spreken:



Er was een verjaardagsfeestje


 met een tot-op-het-bot-verwende Jarige


met een bij haar passende taart  ;)




De dag erna was ze écht

en feestten we nog even verder met een vriendengroepje dat overal uit het land vandaan kwam. Speciaal voor hààr achttiende! Sommige internet-vriendschappen blijken ook IRL van onschatbare waarde te zijn. Wat was het een gezellige troep!!






                                     

Mijn Tuut moest voor APK naar de garage en meteen een nachtje blijven, omdat er toch wat mankementjes waren geconstateerd. Wegbrengen en ophalen moet met de benenwagen, dus daar maakte ik maar meteen hardlooprondjes van  ;)






Er was een dag met theaterbezoek, voor een geweldige voorstelling. Aanrader mensen! (En wat een genot om Sinterklaas in het echie te zien spelen.)




Er was veel naaiwerk voor de club, dus deze twee stonden (wederom) continu op tafel






Er was een dagje* met het hele gezin naar hiero


*da's dus héél vroeg op en héél laat weer naar bed


(wens van Oudste: eens allemáál op dezelfde foto)












Het werd een héérlijke zonnige dag, met een verlenging van het abonnement (met weer ánderhalf jaar, JOEPIE!!) en veel lachen en genieten met elkaar. 




Er was een dag naar Amsterdam afreizen want wij hadden deze!!!! in de kast liggen.






Het was zwoel, het was cool,  het was geweldig, het was stijlvol en het was ondeugend. Het was helemaal ROBBIE  ;)


Fotootje gemaakt met 'mijn' nieuwe smartphone. (Die dus niet echt van mij is, maar in bruikleen van Oudste.
Die ziet ze nooit. meer. terug! Ha!)




fotootje van internet




Er was een dag totaal uitgeteld in een stoel hangen en de handleiding van diezelfde smartphone uitgebreid bestuderen, omdat ik tot meer niet in staat was, na achter elkaar een keertje om 3.15 en een keertje om 00.30 naar bed (ik word te oud voor die rotzooi!).




Er was nogmaals een dagje ontspannen, maar evengoed tóch zweten ;) 






met de nieuwe Hobbit sauna, zo gaaf  :)





Er was met enige regelmaat écht zweten: 





selfie na een 10km loopje, laatste 2 pal tegenwind.



Er waren dagen met stralende zon, waardoor het wel zomervakantie leek


en er waren dagen met sto-men-de regen (zoals sommigen in dit gezin aan den lijve ondervonden)
is het een kat of een stekelvarken????



Er waren bloemen voor mijn 24-jarige trouwdag



en er waren lieve cadeautjes voor moederdag (deels chocola, dus al bijna verdwenen *grijns*)



En er was een bezoekje aan mijn moedertje, vanwege diezelfde moederdag. Ik was op internet een geweldige hobbytote tegengekomen KLIK , die gemaakt is van een gepimpte AH tas.
Ik vond 'm zo ontzettend leuk da ik er er ééntje gemaakt heb voor mijn mam   (de naaimachine stond toch nog op tafel, ha)











En toen was zomaar het 'luie leventje' voorbij!


Hoewel, de wekker hoeft voorlopig niet gezet te worden. Jongste moet alleen nog naar school  voor haar examens en de vakken die zij heeft vallen allemaal in het middagprogramma, dus opstaan-technisch gezien heel gunstig.
Zij heeft zich de blaren geleerd en mij rest niets anders dan me de blaren te DUIMEN.

Dát en anderhalve meter strijk wegwerken. 
En een zwaar verwaarloosd huishouden in het gareel brengen. 

Ik zou bijna met haar willen ruilen...