Translate

zaterdag 22 december 2012

Kerstwens/Christmaswishes

Voor al mijn lieve bloglezers - for all of you who found this little corner of the WWW:



hele fijne Kerstdagen en een geweldig 2013!!
A very merry X-mas and a terrific 2013!!






Onze kerstkaart voor dit jaar bestaat uit een mixje van Tim Holtz technieken en een goed gebruik van de Cuttlebug en stanzen ;)
Het hertje en de kerstboom zijn gemaakt van transparante Krimpie Dinkie. Ik stanste ze uit, liet ze in de oven krimpen (gááf om te zien joh!) en kleurde ze aan de achterkant met alcohol-inkt. 
Op de bovenste foto is het niet zo goed te zien, maar de achtergrond is nog gestempeld met muzieknootjes.

De sneeuwvlokken zijn gemaakt met een TH embossingfolder, daarna met witte verf er overheen geveegd en vervolgens nog een laagje glitterlijm. Het randje waar het hertje op staat voorzag ik nog van een beetje gesso, voor een 'sneeuw-effect'.




40 heb ik er gemaakt. Erg leuk om te doen, maar ik ben altijd weer blij als ze een beetje bijtijds op de bus gaan (en elk jaar neem ik me tevergeefs voor om er toch eerder aan te beginnen *gniffel* ).

Van de restjes maakte ik nog een handje 'eenvoudigere' exemplaren:



en dan zit het er weer op voor een jaartje. 

Fijne dagen allemaal!