Translate

woensdag 17 april 2013

Scrap challenges

Vorige week was ik aan deze lay-out begonnen en omdat vandaag mijn oud-collegaatje kwam scrappen, had ik de kans om hem af te maken.
Eentje met Elmo in de hoofdrol.




Journaling erbij luidt: "Oh oh, Elmo! Jij maakt me toch zó aan 't lachen met je jonge-kattenstreken! Als ik de kerstversiering pak, pik jij een guirlande in en sleurt het ding als een prooi door de kamer. En dat met een gezicht van: 'The dog did it!' "

"Oh oh, Elmo! You crack me up with your kitty-mischief! When I bring the Christmas decorations, you snatch one of the garlands and drag it through our livingroom, like it's a prey. And looking at me like you're saying: 'The dog did it!' "


Met deze lo doe ik mee aan de volgende challenges:

CSI  case file no. 66




Sketchbook365 april sketch


en de A2Z april challenge: use the qoute you brighten up my day