Translate

woensdag 17 april 2013

Scrap challenges

Vorige week was ik aan deze lay-out begonnen en omdat vandaag mijn oud-collegaatje kwam scrappen, had ik de kans om hem af te maken.
Eentje met Elmo in de hoofdrol.




Journaling erbij luidt: "Oh oh, Elmo! Jij maakt me toch zó aan 't lachen met je jonge-kattenstreken! Als ik de kerstversiering pak, pik jij een guirlande in en sleurt het ding als een prooi door de kamer. En dat met een gezicht van: 'The dog did it!' "

"Oh oh, Elmo! You crack me up with your kitty-mischief! When I bring the Christmas decorations, you snatch one of the garlands and drag it through our livingroom, like it's a prey. And looking at me like you're saying: 'The dog did it!' "


Met deze lo doe ik mee aan de volgende challenges:

CSI  case file no. 66




Sketchbook365 april sketch


en de A2Z april challenge: use the qoute you brighten up my day

4 opmerkingen:

  1. What a beautiful page! So striking and fresh looking. Thank you for linking us up at 365 so that I had the pleasure of coming over here for a very enjoyable look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful layout!!! Love seeing a layout abt a pet for a change. Thanks or entering the A2Z Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very fun and beautiful!
    Thank you for joining in on the A2Z challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie LO heb je gemaakt!! Heel mooi die rode accenten aan de rand en met de bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen