Translate

vrijdag 24 mei 2013

Whaaaaaaaaaaa!!!!!!!!


Kijk nou effe!! Waar ik de rest van het jaar mee mag 'spelen'? Oh man, ik moest de mail tien keer lezen voor ik begreep wat er nou eigenlijk stond.

The Color Room, daar ben ik voor de rest van het jaar te vinden *insert big grin*

The news is out!  We have a Guest Team to work with TCR for the rest
of the year.  We had so many fabulous entrants, it was an absolute pleasure
 to spend time looking through them all
 and visiting blogs!

So....Here are the Girls joining our GDT.

Kerryn Lawson
Jules Aviles
Ruthie Tzchory
Lucy Ohanyan
Joyce Lawrence
Linda Thompson
Anja van der Velden
Veronika Vodopyanova
Wilma Voermans
Helene Bogren
Keeley Yowler
Nicole Doiron
Alexandra Polizou
Patricia Kragten
Lisa Gregory
Tatiana Yemelyanenko 
Casey Nelson
Agnieszka Bellaidea


We welcome these wonderful artists to TCR's team!



Ik knap haast uit m'n voegen van trots  :) :)

5 opmerkingen:

  1. Jeetje, An, wat goed!!! Van harte gefeliciflapsteerd. Een diepe buiging voor de goeroe. En dat ik maar veel van uwes mag leren (nadoen). Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoe Jippie Jee
    wat gaaf. natuurlijk helemaal terecht
    want je maakt super creaties

    -xx- Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Ann, meid van harte de kers op de taart, als jij het super vind dan vind ik het ook super, als jij maar gelukkig bent dan ben ik het ook, maarreh ik heb wel een idee, poeh heej, krab achter het oor (oh daar is mijn pen) wat houd het precies in, dat moet je me nog maar eens goed uitleggen de hele situatie. Dat je het hele jaar in de colorroom zit, okay, maar, dus?
    Your highness Bea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werkelijk het enige wat ik kan bedenken is : "Oei ! Is dit ook besmettelijk ???"
    Raar Type

    BeantwoordenVerwijderen