Translate

zaterdag 28 december 2013

Kerstkaartje 2013

Het blijft een klus elk jaar, maar wel een leuke: de kerstkaartjes maken. 

En elk jaar probeer ik er 'iets' op te doen, wat de aandacht trekt. Dit jaar mini-candy-canes, helemaal uit China! Ik had er een paar gekocht bij de Xenos, maar die bleken toch nog veel te groot en niet in verhouding met de Tim Holtz sneeuwpop stempel. 

Daarom mijn toevlucht gezocht tot een chinese poppenhuisvariant en die werden gelukkig op tijd bezorgd. 
Met wat oudere Martha Stewart ponsen en ribbelkarton maakte ik de achtergrond. De candy-canes werden voorzien van en mini-strikje (lekker priegelig werk ;) ) en alles vastgelijmd met gel medium van de Action. Fantastisch spul, lijmt als de beste!
Met reliëf pasta (ook al van de Action, in een tube) en nep sneeuw maakte ik een sneeuw op het ribbelkarton.

De sneeuwpop werd met Stazon op aquarelpapier gestempeld en met waterverf ingekleurd. Ook al zo'n priegelwerkje, maar daar hou ik wel van :) Na droging ging er nog wat glitterlijm op. 
Hier en daar nog een lintje en dat was'tie weer.

Het geheel: