Translate

maandag 7 april 2014

Als er één schaap over de Dam is....

dit schaap



over twee Dammen wel te verstaan!!

Oooo, ik heb het gewoon echt gedaan!
Me opgegeven voor de DamtotDamloop.  Brrrrr, ik snáp zelf nog niet goed hoe ik het gedurfd heb, maar ik heb ogen-dicht-God-zegen-de-greep op 't knoppie gedrukt.

Tien Engelse Mijlen (ofwel: 16, 4 kilometers)  vijandelijk -want Amsterdams há- grondgebied liggen er op me te wachten. Het moet wel gaan lukken, het trainingsschema leidt me nu naar 14km. Maar toch.... ik herinner me nog dat ik niet eens 14 minuten aan elkaar kon lopen.
Hoehhhh, ik vinnut best spannend!

Ik ga geen super eindtijd lopen, heelhuids over de streep lijkt me al een tamelijk hoogstaand doel, maar ik wil wel zwaarbeladen aankomen!!
Figuurlijk gesproken dan, want ik ga lopen voor Spieren voor Spieren.
De reguliere inschrijving was met drie kwartier uitverkocht én ik had eventjes stráál over het hoofd gezien niet op zitten letten om op tijd achter de pc te kruipen. Gelukkig bleek het nog wel via een goed doel te kunnen en dat leek me een geweldig idee!
Ga ik me gewoon gesponsord het vuur uit de sloffen rennen.

Dus, om kort te gaan, dit is gewoon een ordinaire bedel-brief  ;)  , maarreh.......

WIE HELPT ME OVER DE BRUG/DAM?????


Het betaalknoppie (en alle verdere info) vind je hiero:  

Sponsor Anja tijdens de DamtotDam loop!! (klik) 

Het zou toch mooi zijn als ik die limiet flink zou overschrijden  :)