Translate

woensdag 20 juni 2012

Lapje

Hoewel tegenwoordig het scrappen mijn 'core business' is, ben ik dol op alle creatieve hobies. Vele vormen van handwerken heb ik dan ook in de afgelopen jaren wel beoefend.
Nou vooruit, kantklossen nog niet, maar dat staat nog wel op mijn Bucket List  ;)
Anywayz, ook al gebruik ik de naaimachine tegenwoordig meer om layouts in elkaar te zetten, een mooi lapje stof kan ik toch slecht weerstaan.
Dus toen ik  deze online workshop een paar maanden geleden zag, gingen m'n vingers jeuken (en de naaimachine keek ook weer blij). 

Ik scharrelde ergens een houten kaarsenstandaard op, die ik lekker schuurde, verfde en vervolgens weer doorschuurde.




Een leuk lapje opgezocht, wat versierseltjes her en der (toch handig die verzamelwoede!) en voilĂ :






mijn eerste (pas)poppenkind was geboren!


Ze is rechtstreeks naar de jarige Buuf gegaan vandaag. Overloopster, dat gaat maar meteen het huis uit, tsk-tsk!