Translate

maandag 27 augustus 2012

Een poosje terug....

had ik hier Schoonzus en Scrapvriendin over de vloer, voor een gezamenlijk project  (ik twijfel trouwens ALTIJD aan die 'n' in gezamelijk, maar dat terzijde).

In oktober gaan we met z'n drieën een weekend croppen bij de Scrapheap. Ooooh, we hebben er toch zo'n zin in! Een heel weekend lang alleen maar scrappen, beppen en als ik het forum mag geloven: eten, eten en eten  ;)
We kunnen haast niet wachten.

Na inschrijving bleek er een merkwaardige groep te zijn ontstaan: er komen vier (4  !) Anja's en drie Carla's. Dat gaat natuurlijk verwarring geven!
Om onszelf toch een beetje te kunnen onderscheiden in de massa bedachten we dat we werktenue nodig hadden.
De keuze viel op een keukenschort wat we zouden opleuken met stempels en sjablonen en waar onze namen op kwamen. Voor ik op vakantie ging, kwamen we er gezellig een zondag voor bij elkaar.

Die scrappers nemen ook haast geen spulletjes mee...





en dit is geen stoel, maar een soort laag bijzettafeltje....


Want creativiteit vraagt om staand werken kennelijk  ;)



Eerst werd er weloverwogen een lettertype voor de naam uitgekozen en heel bedachtzaam geverfd en gestempeld. 
Maar allengs werd het spontaner en ongebreidelder (hm, gek woord eigenlijk) en werd alle ruimte benut




"Wacht, ik zie hier ook nog een stukje wit."
 " En hier kan ook nog best een blommetje."
"Ah, dat baksteentjes-sjabloon MOET ik nog ergens gebruiken!"



En toen, ineens, waren ze VOL!


Zo kunnen ze toch maar mooi zien wie wie is hè, daar bij die ScrapHeap?











Hoewel ik vermoed dat ze dat zo ook wel zullen onthouden als wij eenmaal beginnen te kakelen.....