Translate

vrijdag 31 augustus 2012

In de hoofdrol

Het werd tijd voor een scrap van onze nieuwste aanwinst. Er zijn natuurlijk al een paar dozijn leuke foto's van hem gemaakt, maar nog niet eerder was ik toegekomen aan een lay-out met hem in de hoofdrol.

De kleuren van TheColorRoom palette #125 waren een mooi opstapje, een klassieke bruin-blauw combinatie, die ik altijd prachtig vind.


En dit maakte ik er van

Admit One  Furry Son



Een betrekkelijk rechte en rustige lo voor mijn doen, maar hé, afwisseling is ook wel eens leuk  ;)

Het meeste achtergrondpapier kreeg een laagje witte distress-paint om de kleuren wat af te zwakken. Het kippengaas over de foto is gemaakt met een sjabloon en gesso. Dat 'geklieder' met verf, inkt en gesso vind ik nog steeds erg leuk om te doen!


2 opmerkingen:

  1. hoe je het doet dat is mijn een raadsel haha snap er niks van maar het ziet er prachtig uit vooral dat zwarte vlekje in het midden hoop dat het goed gaat met stoere Elmo en dat die nog steeds jullie harten steelt... hier is de rust wedergekeerd de rode poes en kat mochten vorige week vertrekken naar hun nieuwe baasje gelukkig zijn dat mijn schoonzus en broer geworden dus kan ze nog vaak zien... en ik ben blij dat ik kitten vrij ben haha want onze bink (de grijze) is zo ontzettend rustig dat die niet zo oud lijkt als zijn mama dus voor mij geen gehang meer in de gordijnen stiekem op kabels kouwen nee gewoon rust geef elmo maar een dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dat 'zwarte vlekje' in het midden was al kant en klaar, hoefde ik niks aan te doen. Hij is vandaag voor zijn tweede prik geweest en ligt nu uitgevloerd. 13 weken alweer: hij groeit als kool!

    BeantwoordenVerwijderen