Translate

zaterdag 11 augustus 2012

Elmo: deel 2

****WARNING: load of photo's ahead!***WARNING****


Ik waarschuw maar vast, als je niet van jonge katjes houdt (en dat lijkt mij persoonlijk dan een ernstige afwijking in je genetisch materiaal, maar het schijnt voor te komen...), dan kun je nu beter je zeer nuttige tijd aan andere internet-adressen wijden, want dan is deze blogpost a waste of time  ;)

Voor alle anderen: kijk mee en geniet!

Z'n mensenmama had het al gezegd, maar wij hebben echt de leukste/liefste/mooiste/slimste/coolste/schattigste kitten uit het nest!  Wij dus hè? Wij zijn toch wel echt gelukskrekels.
Ik bedoel maar, het is toch een beetje een toevalstreffer als je een diertje via de digitale markt aanschaft. Maar we hebben het zo met 'm getroffen!



Kijk nou zelf even 


übercuteness toch? Dat snoetje is om te zoenen.

En zei ik al dat hij zo slim is? Zit bovenop het nieuws hoor!




Sportief issie ook, volgt de olympische spelen op de voet



wat zeg ik? Hij doet hier zelf mee op olympisch niveau!
Het Gevaarlijke Paarse Bontje wordt fel nagejaagd en gevangen hoor.





 En daarbij hangt hij heus niet stiekem in de gordijnen....




Zie je? De onschuld zelve.



 BroekspijpHangen is ook zo'n sterk onderdeel


Man, ik verwacht hem binnenkort bij Mart Smeets aan tafel voor een gesprekje. Het is toch zo'n Kanjer!

Uitstekende balvaardigheid


En op het onderdeel VetSchattig haalt-ie echt goud!


Dan heb ik het nog niet eens over het PlantSpringen  met vier pootjes los van de grond, het Sprinttempo als het eten wordt geserveerd, het JeKoninklijkeWaardigheidBehouden als er opeens twee enorme harige kwijlende stinkende  lieve Golden Retrievers binnenkomen.
Echt, hij is zooooooo leuk.




En als ie moe is? Dan kruipt-ie lekker in z'n mandje en gaat daar aller-schattigst liggen slapen, zelfs dat doet hij  FAN-TAS-TISCH!






Ik denk dat we hem maar houden  :)


Edit: ik word geacht hier te vermelden dat de bovenste 3 foto's gemaakt zijn door Oudste met haar Iphone. Bij deze dus.