Translate

maandag 26 november 2012

Kattenknutsel

Afgelopen vrijdag kwam Schoonzus een dagje scrappen. We gingen samen aan de slag met dezelfde uitdaging:  de Sketchbook365 december challenge, die ik combineerde met de CSI challenge #46.

En waar Schoonzus   het presteerde om in één dag een prachtige lay-out in elkaar te frutsen (HI S, was gezellig hè? ), kostte het mij  *grrrrrrr*  het hele weekend...
Maar goed, speed-scrapping is blijkbaar niet mijn ding  ;)

Dit maakte ik er van (en ik vind die kleuren juist práchtig!! dus geen moeilijke uitdaging):




de Sketchbook365 schets


de CSI  'case file' 


Foto is afgelopen donderdag gemaakt, met onze staartloze Elmo in de hoofdrol. Journaling gaat over het kwijtraken van z'n staart.



Journaling is about our five months old kitty:  Poor Elmo! On November fifth, you and your tail got run over by a car. The tail got so badly injured it had to be amputated half. After a week it appeared to heal not very well, so the vet had to take of another large portion, leaving you with only  6cm. From now on you're a bobtail!








Detail van de vogelkooitjes. Vogeltjes zijn geprint op cardstock, vervolgens bewerkt met Versamark en UTEE en daarna nog wat stukjes met glitterlijm benadrukt.
De kooitjes zijn gestempeld met Versamark en geëmbosst met een mixje van embossing poeder Pirate Gold en Distress Embossing Poeder Vintage Photo. 







Detail van het prachtige papier (DCWV - Chateau Lavender) en de bloemetjes waar ik strass-steentjes op plakte.